22/03/2011

Correspondencia

Buenos Aires'te çıkarılan bir dergi düşünün ki katkıda bulunanları arasında Mark Borthwick ve Wolfgang Tillmans olsun.
İçinde, Near to the Wild Heart kitabını mest olarak okuduğum Clarice Lispector, yaratıcılığıyla beni daima büyüleyen Diana Vreeland, sosyoloji yıllarımın vazgeçilmezlerinden Jacques Derrida, The Great Gatsby romanıyla 'Jazz Age' Amerika'sını hayal etmemi sağlayan F. Scott Fitzgerald ve aforizmaları arasında "Illusion is the first of all pleasures" gibi nadide bir parça bulunan Oscar Wilde olsun!
Dergiyi keşfetmemi sağlayan Dazed Digital'a, sahip olmamı sağlayan Paypal'a teşekkürlerimle lakırtılarıma bir son veriyorum.




2 comments:

  1. Çok çabalıyorum paylaştıklarınızı öğrenmek için, başaracağım : )

    ReplyDelete
  2. Öğrenmek en sevdiğim şey. Ben de hep yeni şeyler öğrenmek için çabalıyorum :)

    ReplyDelete