16/03/2010

Çiçeklendim


Bugün, gözlerimin gördüklerini sizin gözlerinizin de görmesini isterdim. Ne yazık ki fotoğraf makinemi almadan çıkmışım sokağa. Tek hedefim pasaportumun süresini uzatmak olduğu ve Bağlarbaşı denen yerde ilhamın 'i'sine rastlayacağımı düşünmediğimden makine evde ıstırahatteydi. Pasaport şubesi polis kılıkları, silahlar ve resmiyetle doluydu. Sokaklarsa inanılmaz mimari yapılarla. Bir binanın üzerinde 1885 ibaresini okudum. Ermeni okullarının taş binalarını hayran hayran seyrettim. İki katlı eski püskü evlere bakakaldım. Velhasıl Bağlarbaşı bir taşra kasabası gibiydi. Birkaç saatliğine şehirden ayrılmış gibi oldum. Bu şehrin beni hala şaşırtması ne hoş!


Bu fotoğrafları da eve gelince çektim. Bahçedeki ağaç birkaç gündür gözümü alıyordu.

No comments:

Post a Comment