25/02/2009

İyi ki doğdun BARBIE!


50. yaşgünü kutlaması çerçevesinde New York Moda Haftası’nda Barbie’nin şerefine bir moda şovu düzenlendi. Rüya kadın, uzun yıllar sonra ilk kez bir röportajda Barbie’nin merakımızı celb eden dünyası hakkındaki tüm bilinmeyenleri benimle paylaşmayı kabul etti.


Gerçek isminiz Barbara Millicent Roberts’ı. Size ‘Ms Roberts’ diye mi hitap etmeliyim?
Bu kadar resmiyete ne gerek var? Yakınlarım gibi sen de bana ‘Babs’ diyebilirsin.
Doğumgünün şerefine New York Moda Haftası’nda bir defile düzenlendi. 50 farklı tasarımcı seni hayal ederek rengarenk kıyafetler tasarladı. En çok hangi kıyafeti beğendin?
Betsey Johnson’ın eteği kocaman farbalalardan yapılmış gibi görünen tütülü elbisesine hayran kaldım. Bir de kadınların ayaklarını içine sokmak için birbirleriyle yarıştığı Christian Louboutin ayakkabılar muhteşemdi. Defile sonrasında beni hayal ederek şeker pembesi stilettolar tasarladığı için Christian’a teşekkür ettim.
Şimdiye kadar Burberry, Versace ve Christian Lacroix gibi birçok ünlü markanın kıyafetlerini giydin. En çok beğendiğin tasarımcı hangisi?
Hayatım, tasarımcılar arasında seçim yapmak çok zor benim için. Ben kıyafetler için yaratılmışım. Güzel kıyafetler tasarlayan her tasarımcıyı beğeniyorum.
Kenneth Cole, defilede yıllar önce ayrıldığın sevgilin Ken’le seni bir araya getirdi. Tabii podyumda yürüyen Ken’in kendisi değil, bir modeldi. Ken’le tekrar birlikte olma ihtimaliniz var mı?
Asla. Karşıma çıkan potansiyel erkek arkadaş adaylarını değerlendirmek istiyorum. Artık Ken için gözyaşı dökmeyecek kadar olgunlaştım.
Yaşın 50’ye gelmiş olmasına rağmen hala çok genç görünüyorsun. Sırrın nedir?
50 yaşın yaşlı olduğunu mu ima etmeye çalışıyorsun? Hayatımın baharındayım henüz. Genç görünme sırrımı seninle paylaşacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun.
Cildin hala çok gergin. Hiç botoks yaptırdın mı? Estetik operasyonlarla aran nasıl?
Bende yaşlanmama geni var. Botoksa da estetiğe de hiç ihtiyacım olmayacak.
Sürekli bakımlı olmayı nasıl başarıyorsun?
Bakımlı olmak bir başarı değil ki. Her kadın bakımlı olmak zorunda. Yoksa çirkin ve yaşlı bir kadın olarak bu hayata veda edersin. Aman Tanrım daha kötü ne olabilir?
Şimdiye kadar 100’den fazla meslek icra ettin. Astronot, itfaiyeci, hemşire, hostes ve politikacı gibi birbirinden farklı mesleklerde çok başarılı oldun. Yeni kariyer hedeflerin var mı?
Tek hedefim koluma sevgilimi takıp Maldivlere gitmek.
Aptal sarışın miti hakkında ne düşünüyorsun?
Esmerler sarışınlar kadar dikkat çekici olmadıkları için bu yalanı uydurmuşlar. Ama tüm esmerlere kötü bir haberim var. EQ’umu ölçtürdüm ve çok yüksek çıktı.
IQ demek istedin sanırım?

Aman ne fark eder işte. EQ’yla IQ arasında harf farkından başka bir şey yok ki.

No comments:

Post a Comment