27/09/2009

İnek öğrenci aksesuarı

İlkokuldayken gözlüklü inek öğrencilere 'Dört göz' demek bir gelenekti. Hiç gözlük takmadığım için bu alay türüne maruz kalmadım. Lakin ince ve uzun bacaklarımdan ötürü 'Leylek', telli dişlerimden ötürü de 'Telli Turna' olmuştum. (Kanatlılar familyasından lakaplara sahipmişim ☺)
Bugünlerde ilkokullarda durum nasıl bilemem ama moda aleminde gözlükler hip birer göz aksesuarı. Aşağıda görmüş olduğunuz Prism markalı gözlüklerle tanışmam, bienal için İstanbul'a gelen WGSN (Worth Global Style Network) editörleri vesilesiyle gerçekleşti. European Editor'ı Anna Laub, Demeti Meyhane'de büyülenmiş bir şekilde boğaz manzarasını seyrederken ben de gözündekilerden gözümü alamadım. Sorup soruşturunca, Anna'nın bu gözlükleri mimariden esinlenerek tasarladığını ve İtalya'da el yapımı olarak ürettirdiğini öğrendim. Koleksiyonun Rio, New York, London, Paris ve Rome başlıkları altında toplanan modelleri, bu şehirlere atıfta bulunan detaylara sahip.







Prism'in blog'una tıkladığımda launch party'sinde çekilen fotoğraflarla karşılaştım. Bunların daha önce bu blogda övgüyle bahsettiğim Wendy Bevan'a ait olması ne tatlı bir tesadüf.


No comments:

Post a Comment