09/06/2009

Follow me on Pukka Alaturka


Pukka Living'le ilk müşerref olduğumda "Bu işte kesin bir yabancının parmağı var" demiştim kendi kendime. İngilizce'yi kıskıvrak yakalayıp ince esprilerle süslemenin ancak ana dili İngilizce olan birinin işi olabileceğini düşünmüştüm. Bir de haberlerin nişliği gözden kaçacak gibi değildi. İstanbul ve dünyadan hap bilgiler öyle ilgi çekiciydi ki "Aaaa!" diye şaşkınlık nidalarım eşliğinde gülümseyerek okur oldum her Pukka newsletter'ını.
Neyse ki Pukka Living'in kurucusu ve yüzümde tebessüm oluşturan newsletter'ların yazarı Ilgın Yorulmaz'la yollarımız kesişti. Veeee ben de Pukka Alaturka'nın yazarlarından biri olma şerefine eriştim.
"Pukka Alaturka'dan mail kutuma her gün bir newsletter düşsün ben de en nevi şahsına münhasır haberleri herkesten önce duyayım" derseniz, tıklayınız:


Her gün bir ölçek Pukka sağlığınıza iyi gelecek :)

No comments:

Post a Comment