13/06/2009

Welcome back

İlham böceklerime bir haller oldu. Kafamın içinde cirit atmıyorlar bir süredir. Yaz tatiline çıktılar galiba. Ya da karnımdaki kelebekler onları ürküttü. Kelebekleri kış kışladım. Gönül rahatlığıyla ait olduğunuz yere geri gelebilirsiniz sevgili böceklerim. Kendinize Phoebe Philo'yu örnek alın. Bakın o da bir döndü, pir döndü.
İlham böceklerimle aramızda geçen diyalogdan bir kesit:
İlham böcekleri: Kimdir bu Phoebe?
Ben: 2001-2006 yılları arasında feminen tasarımlarıyla Chloé'yi Chloé yapan kadın. Alameti farikaları arasında fırfırlı ve fistolu bluzlar, robadan elbiseler ve Katherine Hepburn'ü anımsatan dökümlü pantolonlar bulunuyor.


İlhamcekleri: Tarzını anlatsana bize biraz. İlham verebilmek için daha çok şey duymaya ihtiyacımız var. Bu salak kelebekler yüzünden biraz kırgınız sana.
Ben: Kelebekler de neymiş! Onlar gelip geçici, size daima meftunum ben. Philo'nun Chloé için yarattığı tarzı "Tomboy meets girlie style" şeklinde özetleyebilirim.


İlham böcekleri: 2006 yılından bu yana nerelerdeydi peki?
Ben:Çocuğunu doğurduktan sonra onunla daha çok vakit geçirmek için Chloé hanedanlığının tahtından inmeye karar verdi. 2006 yılı itibariyle modayı bir kenara bırakıp çocuklarıyla ilgilenmeye başladı.
İlham böcekleri: Modayla bir alakası kalmadıysa neden bahsedip duruyorsun bu kadıncağızdan?
Ben: Şimdi sıkı durun bakalım. Celine'in tasarımcılığına atanan Philo'nun Resort 2010 koleksiyonunu sunmanın zamanı geldi.







İlham böcekleri: Girlie tasarımlardan eser kalmamış. Muhteşem!
Ben: Philo artık olgunluk döneminde. Tasarımlardaki ağırbaşlılığı Celine'e ve tabi kendi olgunluğuna borçlu olabilir. Kokteyl elbiseleri, sigaret pantolonlar ve tasarım harikası ceketler... Renk paleti de gözlere şenlik. Bol bol pudra rengi, lacivert, siyah ve yeşille dans ediyor.
İlham böcekleri: Philo'nun geri dönüşüne sevindik.
Ben: İyi ki döndünüz böceklerim ve Philo! Kelebekleri geri iade ettim bile.

No comments:

Post a Comment