29/10/2009

Gülümseyin Kodak'la

Hatırlar mısınız böyle bir reklam vardı? Çocukluğu 80'lere rastlayanlar size sesleniyorum. Zaten smiley face, 80'lerin bir mamülü. 80'lerde sadece gülümser miydik gerçekten? Ben hala gülümsüyorum aslında ve size de 'Gülümseyin' diyorum (Şartlar ne olursa olsun!) Louise Gray ve The Smiley Company de bana katılıyor.
Gray'in 'Oh No Babe' adını verdiği ilkbahar-yaz '10 koleksiyonu da yüzümde bir tebüssüm oluşturacak türden. Rengarenk parçalardan oluşan koleksiyona bakmak bile enerji veriyor insana. Eğitimini nakışçılık üzerine alan Gray'in tasarımları, parlak renkleri ve cesur desenleriyle akılda kalıyor. The Smiley Company için tasarladığı beş parçalık koleksiyon da eğlence garantili. Swarovski kristalleri süslü t-shirt elbise, tam bir party kostümü.




No comments:

Post a Comment