26/10/2009

Oh so 'fashionable' İstanbul

Tüm dünyada moda haftaları sona ermiş, bütün defileler görülmüş ve hatta ilkbahar-yaz 2010 trendleri belirlenmişken moda haftamsı bir etkinliğe neden ihtiyaç duyduğumuzu anlayamadım. Ancak, adet yerini bulsun diye Vivienne Westwood Anglomania ve Missoni defilelerine katıldım.
Missoni'nin sıkıcı örmelerinin bulunduğu defilesine dair tek güzel şey oğul Missoni yani Francesco'nun kendisiydi :)
Vivienne Westwood daha görülesi olduğu için defileyi iptidai şartlarda kayıt altına aldım. Saçma sapan açılardan çektiğim ve bazen kamerayı fazla sarstığım için affınıza sığınıyorum. Defilede, çizgililer, bir Westwood klasiği ekoseliler ve formuyla oynanmış (aka dekonstrüktif) giysiler gözüme çarptı. Kameraya çekmekle cebelleşirken ancak bu kadarını görebildim :)


Vivienne Westwood runway show from Seda Yilmaz on Vimeo.

No comments:

Post a Comment