02/04/2009

Dikkat Aşık Olunabilir!

Costa Coffee'den aşkın manzarası

Mevsim itibariyle aşık olma ihtimalimiz arttı. Bugün öğlen kahvemi Nişantaşı'ndaki Costa Coffee'de içerken bu ihtimal bir anda kafamın tepesinde ampul gibi yanıp söndü. Tam bu sırada göz hizamdaki Cashmere in Love'ın vitrininde pembe rengi ve puantiyeleriyle bana aşkı anımsatan bir elbiseyle bakıştım. Ve tabi kahvemi bitirir bitirmez Cashmere in Love'ın kapısında bitiverdim. Markanın yaratıcısı Esra Bezek beni hemen sezonun yenileriyle tanıştırdı. Bu sezonun koleksiyonunda kaşmirin yanı sıra kaşmir ve ipeğin buluştuğu trikolar da var. Kaşmirin lüks dokusuna en iyi eşlik edebilecek kumaşlardan biri bence ipek.


İpekle kaşmir buluşunca ortaya çıkan

"Diyelim aşık olduk üzerimize ne giyelim?" sorusunun cevabını da Cashmere in Love'da buldum. Siyah ve kırık beyaz renkleri bulunan yakası minik kalplerle süslü kaşmir hırka! Ama bu hırkalardan almak için aşık olmayı bekleyemeyecek kadar sabırsızım :)






Aşık olduğumuzda giyile!

No comments:

Post a Comment