06/04/2009

Lanvin Meets Acne

Lanvin’in press room’una giriş hakkı kazanınca kendimi kaybedip bütün fotoğrafları download ettim. Böylece, Alber Elbaz’a olan hayranlığım katmerlenmiş oldu. Gören de press room’a girince Elbaz’la oturup hasbıhal ettim sanır. Neyse, kendisine beslediğim duyguları Time Out'un Mayıs sayısına yazmak üzere saklıyorum. Sizlere uğraşısız cool'luğun memleketi İsveç'in denim markası Acne'yle Lanvin'in işbirliğinden ortaya çıkan koleksiyonun fotoğraflarını sunuyorum.








40 parçalık koleksiyonda benim gibi jean'le arası pek iyi olmayanlar için de harika seçenekler bulunuyor. Şortlar, korse elbiseler, yakası fiyonklu gömlekler, trençkotlar ve karpuz kollu ceketler jean-sevmezlere.

3 yıldır bayılarak takip ettiğim Acne Paper ise glossy'lere alternatif arayanlara. Buyrun buraya tıklayın: http://www.acnepaper.com/

No comments:

Post a Comment