16/12/2009

Latte aromalı kaşmir hırkayla öğle yemeği


İsmi öğle yemeği arası. Ancak bugün benim tarafımdan suistimal edildi. Önce Midnight Express'te durakladım. En son ne zaman jean giydiğimi hatırlamasam da My Lovely Jean markasının prospektüsünde yazanlara bayıldım.
Midnight Express'in ardından sıra Nişantaşı'ndan Bebek'e taşınan Cashmere in Love'a geldi. Oradan çıktığımda, şu anda yatağımda dinlenmekte olan (bkz. yukarısı) kaşmir hırkanın sahibi olmuştum bile. Hırkanın, gül kurusuyla latte kahverengisi renkleri ve bakır görünümlü düğmeleri tarafından kandırıldım. En çok da diğerlerinden farklı olan ikinci düğme çeldi aklımı (detayların karşı konulamaz çekiciliği!) Hazır gitmişken bir sonraki kaşmir hırkamı da belirledim: Markanın mucidi Esra'nın üzerindeki sırtında payetli sol anahtarı bulunan siyah hırka.




1 comment:

  1. Senin bu latte aşkın daha neler açıcak başına bakalım?!? (:
    P.S:
    Yer: Milano'da Duomo meydanının arka paralelinde kalan bir kafe
    SY: "I want latte,pls."
    !!! Ama bu bildiğin sıcak süt!!!

    ((:

    ReplyDelete