04/12/2009

Why does it always rain on me?

Bir önceki işimde benimle aynı kaderi paylaşan fazlasıyla matrak ve fırlama bir arkadaş edindim. Birbirimizi tanıma evresini atlattıktan sonra "Seda, seni mutlaka Seda'yla tanıştırmalıyım. Zevkleriniz birbirine o kadar benziyor ki" demişti. Ardından düşperest avukat Seda'yla müşerref oldum. Tanışana kadar flickr'ını çoktan hatmetmiş olduğum için hakkında gerekli bilgiyi toplamıştım aslında. Her karşılaştığımızda "Hadi nefis çizgilerle yarattığın Bodo karakteri vücuda gelsin artık. Görmek istiyorum onu bir yerlerde, yazmayı arzuluyorum" dedim. Sonunda Bodo, tişörtlerin üzerine baskılandı ve Basmatik'te satılmaya başladı. Kafasının üstünde kara bir bulutla gezdiğine inanan Seda, Bodo'yu da bu fikirden yola çıkarak çiziyor. Kendisinden aldığım son bilgilere göre çantalar ve kupalar da Bodo'lonacak. Bana yağmuru sevdiren Bodo'yu seviyorum!




1 comment: