01/12/2009

Londra sokakları bana neler anlattı?

'Visually stimulating' bu sokaklar. Görsel olarak o kadar çok uyarıcıya maruz kalıyorsunuz ki gözleriniz sevinç nidaları atıyor. Söz konusu olan, "Hey buradayım!", "Bana da bak!", "Onu boşver, beni gör!" diyerek gözlerin dikkatini çekmeye çalışan bir sürü uyarıcı.
Gözlerim modaya dair uyarıcıları ivedilikle yakalıyor takdir edersiniz ki. Sizi daha fazla heyecanda bırakmadan, açıklıyorum Londra sokak modasının muhteviyatını:
❤Günün her saati leopar giyiliyor. Özellikle leopar desenli kürkler ve montlar de rigueur! En bayıldığım leoparlı kombinasyonu hemen fotoğrafladım.



❤Eşarplar, kocaman fiyonklar şeklinde bağlanıyor. 50'lerin ev hanımları havasında.


❤Chanel hakkında çevrilen iki film sağolsun Chanelism şehri kuşatmış. İnciler, tüvit döpiyesler, denizci trikoları ve kamelyalar Chanel'e tribute. Karl'a nanik! (Marx'a değil tabii. Lagerfeld olana :)


❤Fotoğraflamasam da pul, payet ve ışıltı, sadece geceye mahsus kullanılmıyor. Herkes ışıl ışıl, şıkır şıkır. Her zaman gayet sıradan kıyafetlerle kombinlemek şartıyla. Zaten diğer türlüsü ancak Paris Hilton'ın ilgi alanına girecek türden bir trend olur.
❤Babetler tedavülden kaldırılmış sanki. High street mağazaları yine askı askı babete yer vermiş olsa da başrollerde Oxford pabuçları vardı. Çok daha tomboyish.

No comments:

Post a Comment