31/03/2009

Coco Chanel Denklemi

"I don't like people talking about Chanel fashion, Chanel-above all else, is a style. Fashion, you see, goes out of fashion. Style never."

Coco Chanel




Küçük siyah elbise+sıra sıra inciler+tüvit döpiyes+zincir saplı kapitone 2.55+kamelya broş+çift renkli pabuç+(sadelikX2)+(fonksiyonellikX3)+maskülenlik=COCO CHANEL

Matematikle aram hiçbir zaman iyi olmadı. Hala toplama yaparken parmaklarımdan yardım alıyorum. Neyse ki yukarıdaki Coco Chanel denklemini kurmak için matematik kuramlarına ihtiyacım olmadı. Kendisi modanın tüm teorilerini altüst edip Chanelism’i yaratmış olsa da ben onu bu denklemle selamlamak istedim.



“Peki bu Chanel fotoğrafları da nereden çıktı? Chanel’i anmak nereden geldi aklına?” sorularınızın cevabını açıklıyorum: Coco Chanel’i Audrey Tautou’nun canlandırdığı ‘Coco Avant Chanel’ filmi 22 Nisan’da Fransa’da vizyona giriyor. Başka sorusu olan?





"Fashion does not only exist in dresses; fashion is in the air, it is brought in by the wind, one feels it coming, breathes it in, it is in the sky and on the pavement, it depends on ideas, customs and happenings."
Coco Chanel
PS: Chanel'in vecizeleri, Edmonde Charles-Roux'nun 'The World of Coco Chanel' kitabından alıntılanmıştır. Okunması halinde kişinin Chanel'e olan hayranlığının kat kat artması, fotoğraflarının incelenmesi halinde de ilham perilerinin kafaya üşüşmesi olası.

No comments:

Post a Comment