18/03/2009

Feelin kind of grey

Bu sabah gardırobu açıp da hiç düşünmeden üzerime geçiriverdiğim gri elbisenin tüm günümü griye boyayacağı aklıma bile gelmemişti. Bulutların tepesine çıkıp bana el sallayan güneşe rağmen ‘gri’ kaldım bütün gün.



Gri arabama atlayıp uzaklara gitmek istedim.


"Love me till my heart stops" demek istedim. Sustum.




Sarah Moon'un tabloyu andıran fotoğraflarına baktım. Kendimi bu kadına benzettim.

Earl 'Grey' green tea içtim.

11 Mart 1949 tarihli bu fotoğrafta gri Christian Dior döpiyes ve potikareli bluz giymiş bir model

Christian Dior’un ‘The Little Dictionary of Fashion’ kitabını açıp grey başlığının altına neler yazdığını okudum. Benim somurtuk gri rengim moda dilinde ne anlama gelirmiş bakalım:

“The most convenient, useful and elegant neutral colour. Lovely in flannel, lovely in tweed, lovely in wool. And, if it suits your complexion, there is nothing more elegant than a wonderful, grey satin evening dress.”

No comments:

Post a Comment