25/05/2009

Ekmek olsa da olmasa da cupcake yiyin

Cupcake'den gözleri kör olmuş ben :)

Benim için cupcake'ler "Gel beni ye" diye kur yapıp karşısındakini ayartmaya çalışan en flörtöz ve şeker tatlılar. Onlara karşı koymak o kadar zor ki! İnsanı günaha davet eden renklere dayanabilene aşk olsun.
Peki bu cupcake'ler tasarımcı imzalarına bürünürlerse ne olur? Cevap basit: daha da arzulanır hale gelirler. İsveçli fotoğrafçı Therese Aldgård ve stylist Lisa Edsälv'ın yarattığı tasarım harikası cupcake'ler, bir ısırık almaya kıyamayacağımız türden. Bu afili cupcake'ler, evlerde aksesuar objesi olarak kullanılmaya uygun.

LV logolu cupcake, statü sembolü severlere. Nişantaşı kadınları LV çantalarının kenarına süs objesi olarak asabilir!

Yatak odanızda Louboutin ayakkabıların yanında sergilemek için ideal cupcake'ler. Oldukça davetkar.


'İster yiyin, ister yemeyin' edasında vakur cupcake'ler. Chanel'e de bu yakışır!

Daima cümbüşlü renkler kullanan ve 'Ayyy ne şekerrr' dediğimiz kılıklar tasarlayan bir kadının markasına layık, burnumuzu içine gömerek yemeyi isteyeceğimiz cupcake'ler.

Bu manidar görünümlü cupcake'leri baş ucunuzdaki şifoniyere koyduktan sonra Agent Provocateur'ün provokatif iç çamaşırlarına bürünmeden olmaz.

3 comments:

  1. bunları istiyorum!!!harikalar!

    ReplyDelete
  2. yazılarına bayılıyorummm :) moda blog kulvarında teksin :)

    ReplyDelete
  3. teşekkür ediyorum güzel yorumların için :)

    ReplyDelete